acteur

Alla inlägg under december 2011

Av Sonya Bandsjö - 28 december 2011 19:43

hejsan! jag är hos farmor och farfar nu. de har ingen internet uppkopling så jag lånar från deras granne.

Kolla de här bilderna! 

           

Viken krach!

Av Sonya Bandsjö - 27 december 2011 19:16

hejsan! äntligen hsr min nya dator kommit! jag bloggar faktiskt från den nu. jag är jätte nöjd med den. jag och pappa körde en tävling om vilken dator som var snabbast. Vi skrev in samma internet adress, och sedan tryckte vi på enter. vilken tror ni var snabbast? min några timmar gamla dator eller pappas 7 åriga?


min var överlägset snabbast. om ni inte redan sett min dator i förra inlägget, så kolla det.

vi ses i nästa inlägg. hejsvejs

Av Sonya Bandsjö - 25 december 2011 10:03

Det här har jag fått i julklapp!

Toshiba NB550D-116

Fast datorn har inte kommit ännu... det blev lite försnat.

jackan är jätte skön.

Jag har fått lite mer också mn jag årkar inte lägga upp bilder på allt.  borsten, jackan, tröjan och väskan är från hööks.

                            God jul!!!


 Hej då!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Sonya Bandsjö - 17 december 2011 10:49

  Hejsanhopp! Vad tycker ni om min nya header? själv blev jag ganska nöjd. Vad tycker ni om pannbanet från hööks? Tänkte beställa det. Hiss eller diss? kommentera gärna! =) ses i nästa inlägg!


Av Sonya Bandsjö - 16 december 2011 20:59

Hej i onsdags så red jag Smugglan ( första gången sen jag ramlade av).Hur som hels så gick det bra. Jätte bra. Han var jätte duktig på både ställning och galopp. Han är en duktig ponny.


  

  


Här är han!!! Lycka till och ha det bra!

Presentation


Hej! Jag heter Sonya och jag är 10 år.Jag älskar hästar! Jag skriver här! Hoppas ni gillar det!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards