acteur

Alla inlägg under juli 2011

Av Sonya Bandsjö - 26 juli 2011 22:43

Hej igen, jag tänkte lägga in lite bilder på mammas rutor, det ska bli en filt :)          

Av Sonya Bandsjö - 26 juli 2011 21:59

Hej, jag har gjort några figurer av toapappersrullar. Här kommer lite bilder:               Och... jättesorgligt det som hände i Norge, det känns fel att vi glömde att vara med på den tysta minuten för offren. Så vi hade det nästa dag istället :)  Hej då vi ses!!! 

Av Sonya Bandsjö - 22 juli 2011 17:05

     Hej! idag var jag och pappa på golfbanan. Pappa spelade och jag bar klubbor. Jag gillar inte golf, men pappa sa att om jag följde med så skulle vi köpa glass. På affären så köpte vi en hel låda glass med sandwich,päronsplitt,nogger,88:an och piggelin.Innan jag slutar skriva ska ni få en bild på världens bästa häst AKTEUR

Hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Av Sonya Bandsjö - 21 juli 2011 21:52

Hej,idag har jag varit på utebadet med Smillis :) vi badade och åt glass.

     Först var det jättefint väder   sedan blev det spöregn  men vi badade ändå! Sen blev det fint väder igen, och till och med mamma badade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sedan började det småregna när vi cyklade hem. Men annars var det en bra dag.

                                           Hejdå vi ses i nästa inlägg

Av Sonya Bandsjö - 19 juli 2011 10:29

      Hej jag kom hem från stugan i söndags. Vi var där 2 veckor. Tassen sprang ute hela dagarna. Jag och mamma badade varje dag. Min kusin Leon och min farbror Stefan var där då & då. Pappa och Stefan bygger en ny sovstuga. Bara möbler och el kvar!!!!

Jag och Leon var på Pite havsbad    Här är 2 bilder när jag badar och en bild på min sötaste Tassen!

                                           Hej då vi ses i nästa inlägg!


Av Sonya Bandsjö - 3 juli 2011 14:39

      Här är jag som nybörjare när jag rider Tara. Och Tassen är på andra bilden

Av Sonya Bandsjö - 3 juli 2011 13:51

3/7-11


Hej nu har jag fixat en blogg. Så ni kan se vad jag gör. Bra va?????  

Idag så har våra gäster åkt, så nu är bara Jocke kvar, men han åker imorgon med bussen hem.  Våran tv har pajat den går inte att starta. Vi ska köpa en ny bättre. Jag och pappa vill ha en 40 tumms tv, men mamma tycker det är onödigt. Jag ska försöka skriva ofta... men jag är inte på datorn så mycket så det blir ganska svårt

                                                 Hej då vi ses i nästa inlägg

                                                  
                                      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Sonya och jag är 10 år.Jag älskar hästar! Jag skriver här! Hoppas ni gillar det!!!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards